wróć

Jesteś fryzjerem, więc drzemie w Tobie duch walki!

Skorzystaj z akcji, którą przygotowaliśmy, by pomóc salonom fryzjerskim w kryzysowym czasie.

Check

wypełniasz formularz dla swojego salonu fryzjerskiego

Laptop

kontaktuje się z Tobą konsultant Moment.pl w celu założenia bezpłatnej wizytówki w tym serwisie

Kupon

wspólnie z konsultantem Moment.pl ustalasz szczegóły usługi, by móc sprzedawać bony POWRÓT DO KOLORU FRYZJERZY FIGHTERZY w cenie 100 zł/ szt.

Mobile

poprzez serwis Moment.pl Twoje klientki kupują bony POWRÓT DO KOLORU FRYZJERZY FIGHTERZY do Twojego salonu

Pay

klientki płacą online, więc szybko otrzymujesz płatność za usługę

Color

za każdy zakupiony bon POWRÓT DO KOLORU FRYZJERZY FIGHTERZY otrzymujesz 1 farbę GRATIS od Twojego Opiekuna Marki

CLient

w ustalonym przez Ciebie z klientką terminie – po zakończeniu pandemii – realizujesz usługę POWRÓT DO KOLORU w ramach programu FRYZJERZY FIGHTERZY

Like

Twój salon zyskuje zastrzyk pomocy w kryzysowym okresie!

Gotów?

Zarejestruj swój salon w serwisie Moment.pl i dołącz do programu Fryzjerzy Fighterzy!

POBIERZ ULOTKĘ KAMPANII POBIERZ GRAFIKI KAMPANII POBIERZ LOGO KAMPANII POBIERZ GRAFIKĘ Z LOGO TWOJEJ MARKI FRYZJERSKIEJ

Pytania i odpowiedzi

Kto może wziąć udział w kampanii Fryzjerzy Fighterzy?

W kampanii biorą udział wyłącznie salony fryzjerskie, które należą do programów lojalnościowych/partnerskich marek: Artego, Montibello, Mila, Kemon, Davines, Rica.

Czy podczas pandemii i oficjalnego zamknięcia salonów fryzjerskich przez Rząd Rzeczpospolitej Polski mogę przystąpić do programu lojalnościowego/ partnerskiego danej marki?

Tak. Odnośnie marek: Artego, Montibello, Mila- prosimy kontaktować się z danym oddziałem Fale Loki Koki w celu dokonania wszelkich formalności. Lista sklepów Fale Loki Koki dostępna jest na www.falelokikoki.pl w zakładce „nasze sklepy”.

Z pozostałymi markami kontaktuj się przez:

  • Kemon: https://www.kemon.pl/kontakt
  • Davines: https://international.davines.com/pl/, nr tel. : 22 300 46 36
  • Rica: https://ricapolska.pl/, nr tel. +48 727 530 040, e-mail: info@ricapolska.pl

Kiedy i jakie otrzymam farby za usługę POWRÓT DO KOLORU „Fryzjerzy Fighterzy”?

Za każdą usługę „POWRÓT DO KOLORU #fryzjerzyfighterzy” otrzymasz dowolną 1 farbę z marki na której pracujesz (w zależności do jakiego programu lojalnościowego należy Twój salon fryzjerski). Farbę dostarczymy Ci w ciągu 14 dni (nie wcześniej niż po oficjalnym otwarciu Salonów przez Rząd Rzeczpospolitej Polskiej).

Jak mam wziąć udział w kampanii Fryzjerzy Fighterzy?

Zgłoszenie salonu do kompanii Fryzjerzy Fighterzy następuje przez wypełnienie formularza znajdującego się pod linkiem Zarejestruj swój Salon

Gdzie znajdę wszelkie szczegóły na temat kampanii Fryzjerzy Fighterzy?

Szczegóły kampanii dostępne są w „regulaminie Fryzjerzy Fighterzy

Co wchodzi w zakres usługi POWRÓT DO KOLORU „Fryzjerzy Fighterzy”?

Usługa Powrót Do Koloru „Fryzjerzy Fighterzy” to prosta koloryzacja odświeżająca kolor np. farbowanie odrostów. Bardziej skomplikowane usługi typu: dekoloryzacja są wykonywane według cennika danego salonu fryzjerskiego.

Ilość bonów POWRÓT DO KOLORU „Fryzjerzy Fighterzy” dla danego salonu fryzjerskiego jest ograniczona?

Nie, to salon fryzjerski decyduje w jakim stopniu chce zaangażować się w kampanię. Nie ma ograniczeń minimalnych jak i maksymalnych. W każdej chwili salon fryzjerski może zablokować usługę.

Jak zrealizować bon POWRÓT DO KOLORU „Fryzjerzy Fighterzy”?

Usługa POWRÓT DO KOLORU „Fryzjerzy Fighterzy” będzie realizowana po oficjalnym otwarciu salonów fryzjerskich przez Rząd Rzeczpospolitej Polskiej. Wszelkie dodatkowe ustalenia dotyczące usługi następują bezpośrednio pomiędzy salonem, a jego klientką. Klientka może ustalić termin z salonem fryzjerskim online lub telefonicznie.

Jaka jest ważność bonu POWRÓT DO KOLORU „Fryzjerzy Fighterzy”?

Ważność bonu to 12 miesięcy od momentu jego zakupu na portalu Moment.pl

Co to jest moment.pl?

Moment.pl to portal, który powstał, aby pozwolić użytkownikom na szybkie odnalezienie specjalisty z branży hair&beauty. W bazie Moment.pl jest 46 tysięcy profesjonalistów. Portal moment.pl generuje miesięcznie 0,5 mln wizyt i 250 000 rezerwacji online. Zespół Moment.pl to około 170 osób i działają w 100 krajach. To także platforma łącząca salony fryzjerskie z klientami w sprzedaży specjalnego bonu np. POWRÓT DO KOLORU „Fryzjerzy Fighterzy”.

Czy moment.pl jest bezpieczny i bezpłatny?

Na czas kampanii to narzędzie jest darmowe, salon fryzjerski testuje je bezpiecznie i bez presji zakupu. System będzie za darmo dla nowych klientów, którzy nie korzystają z Versum do momentu zakończenia epidemii (otwarcia salonów przez Rząd) i miesiąc dłużej.

Czy abonament Versum/moment.pl automatycznie się przedłuża na wersję płatną?

Nie abonament nie jest automatycznie przedłużany. Konsultanci Versum będą kontaktować się z właścicielem salonu i to on podejmie decyzję o dalszej współpracy.

W jaki sposób salon fryzjerski będzie wiedział, że dana klientka kupiła bon na usługę POWRÓT DO KOLORU „Fryzjerzy Fighterzy”?

Takie dane będą widoczne w panelu zarządzania oraz salon fryzjerski otrzyma powiadomienie z systemu o zakupie bonu. Salon może się także zorientować po wpłacie, ponieważ bony są opłacane elektronicznie poprzez system moment Pay.

Ile czasu trzeba czekać na wypłatę środków salonowi fryzjerskiemu z tytułu bonu na usługę POWRÓT DO KOLORU „Fryzjerzy Fighterzy”?

Salon fryzjerski otrzymuje potwierdzenie zakupu specjalnej usługi. Co tydzień lub „na żądanie” następuje przekazanie środków na konto salonu.

Co w przypadku kiedy klient, który zakupi bon POWRÓT DO KOLORU „Fryzjerzy Fighterzy” będzie chciał z niego zrezygnować?

Jest to kwestia indywidualnych ustaleń pomiędzy klientem a salonem. Zazwyczaj, nie ma problemu aby inna osoba na przykład obdarowana przez danego klienta wykorzystała bon. Moment.pl jest narzędziem, a nie stroną transakcji. Zadaniem salonu fryzjerskiego jest umożliwienie klientowi realizację bonu w taki sposób, aby czuł satysfakcję z zakupu.

Czy salon fryzjerski będzie miał możliwość przesłania linku swojej wizytówki do klientów?

Tak, salon będzie miał możliwość udostępnienia linku do swojej wizytówki, do klientów za pomocą wiadomości e-mail lub SMS (pomożemy mu także rozpromować akcję na Social Mediach).

Czy mogę sprzedawać bony POWRÓT DO KOLORU „Fryzjerzy Fighterzy” podczas zakazu działalności?

Rząd RP zadecydował o zamknięciu punktów usługowych takich jak salony kosmetyczne, fryzjerskie i tatuażu. Salony nie mogą przyjmować klientów, ale ich działalności nie są zawieszone. Nie ma więc przeciwwskazań żeby sprzedawały bony do wykorzystania w okresie po epidemii. Dobrym przykładem jest salon kosmetyczny, który obecnie, podczas zakazu świadczy usługi sprzedaży i sprzedaje kosmetyki, nie ma przeciwwskazań żeby tego nie robił, jeżeli nie zawiesił swojej działalności. To czego nie może, to przyjmować klientów u siebie w salonie, jeżeli może zarabiać w inny sposób, nawet podczas epidemii to jest to nawet wskazane.

Czy jeśli klient dokonuje płatności za bon POWRÓT DO KOLORU „Fryzjerzy Fighterzy” online muszę w dniu sprzedaży ewidencjonować go na kasie fiskalnej?

Paragon wystawiamy dopiero po wykorzystaniu bonu POWRÓT DO KOLORU „Fryzjerzy Fighterzy”. Jeżeli klient nie wykorzysta bonu, to zdarzenie nie będzie w żaden sposób rozliczone w VAT. Niewykorzystane bony zostaną wykazane tylko w podatku dochodowym jako pozostałe przychody. Przychód zostanie wykazany w dacie kiedy upływa data ważności bonu.

Skoro sprzedaż przez salony bonów podarunkowych nie podlega VAT, a czynnością opodatkowaną jest dopiero dostawa usługi w wyniku realizacji bonu podarunkowego, to obowiązek zaewidencjonowania transakcji za pomocą kasy fiskalnej oraz wydania paragonu fiskalnego nabywcy powstanie po wykonanej usłudze. Wydanie towaru za bony podarunkowe podlega opodatkowaniu VAT na zasadach ogólnych i według stawek właściwych dla danej usługi. Oznacza to, że po wykonaniu usługi powinna być zaewidencjonowana faktyczna kwota zapłaty za wykonana usługę (również ewentualna dopłata za usługę droższą niż wartość realizowanego bonu), zgodna z jego wartością i należnym VAT. Stanowisko podzielają organy podatkowe (por. interpretację Izby Skarbowej w Katowicach z 25 lutego 2015 r., IBPP3/443-1385/14/KG).

Podsumowanie: paragon wystawiamy dopiero po wykorzystaniu bonu. Jeżeli klient nie wykorzysta bonu, to zdarzenie nie będzie w żaden sposób rozliczone w VAT. Niewykorzystane bony zostaną wykazane tylko w podatku dochodowym jako pozostałe przychody. Przychód zostanie wykazany w dacie kiedy upływa data ważności bonu.

Podstawa prawna: Organy podatkowe powszechnie przyjmują, że opodatkowaniu VAT podlega dopiero dostawa usług, która następuje w wyniku realizacji bonu podarunkowego, a nie sprzedaż bonu podarunkowego (por. interpretację Izby Skarbowej w Bydgoszczy z 10 marca 2015 r., ITPP1/443-1562/14/MN).

Gotów?

Zarejestruj swój salon w serwisie Momenet.pl i dołącz do programu Fryzjerzy Fighterzy!

Przejdź do formularza